P.tesi sendromuna birebir GAROUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :)

YAŞASIN YENİ BİR HAFTA DAHA YENİLİKLERİN BAŞLADIĞI GÜZEL BİR HAFTAA…EVET BİR ÇOĞUNUZ KAHVESİNİ YENİ YUDUMLUYOR YADA KAHVALTISINI YAPIYOR.

BU HAFTAYA ŞARKILARLA BAŞLAYALIM DEDİM. TABİ BU ŞARKILARIN BİR ÖZELLİĞİ VAR Kİ BU BENİM TERCİHİM.

ÖNCELİKLE BU MUZİKALE BAYILIRIM GIDIM ANLAMASAMDA. YOUTUBE’DAN DA İNANILMAZ TAKİP DİNLERDİM.

BİR AKŞAM BİZİM KOMŞUNUN KÜÇÜK KIZI BİZE GELDİ ÇOK TATLI BİR KIZ AMA TABİ BEN İLGİLENİYORUM. BİLGİDAYARDA ÇİZGİ FİLM OYUNLAR BUARDA BİLGİSAYAR ONA YASAK AMA BİZİM EVDE HERŞEY SERBEST. TABİ BİR YARIM SAAT SONRA BU TARZ ŞEYLERİ İZLEMEK BENİ SIKTI.

BEN O ARALAR GAROU İNANILMAZ TAKİP EDİYORUM. BİR AN ÖNCE VİDEOYU AÇIYIM DEDİM. BİZİM UFAKLIK 3 YAŞINDA VE KUCAĞIMDA TABİ BU VİDEOYU ÇOCUĞA İZLETMEK İÇİN BİR ŞEY YAPMAK LAZIM , EN GÜZELİNDEN BİR HİKAYE YAZDIM.

YÜZÜ YARALI ÇOCUK GAROU YANİ ANNESİNİN ( ESMERALDA ) NIN ELİNİ BIRAKMIŞ SONRA KAYBOLMUŞ KAZA GEÇİRMİŞ VE YÜZÜ YARALANMIŞ VE ANNESİ ONU BULAMAMIŞ. O YÜZDEN YOLDA YÜRÜRKEN ANNENİN ELİNİ TUTUCAZ DEDİM. ARADA MESAJ DA VERİYORUM . TABİ BU SANATSAL OLAYA ÇOCUĞUNDA HOŞUNA GİTTİ VE HER AKŞAM BİZDE BUNU İZLEMEYE BAŞLADI..

BİZE GELİNCE YARALI ÇOCUĞU İZLEYELİM DİYORDU 🙂

AMA BEN PARİS’ e gitsem BU muzikali izlemek çok isterim.

GAROU BU ARADA FRANSIZ DEĞİL KANADALI OLUP, Allah’ın boş vaktine geldiği aşikar. HEM YAKIŞIKLI HEMDE ŞARKI SÖYLÜYOR.

VE BU ADAMIN BU ARALAR DUYDUĞUM AMA ONUN SÖYLEDİĞİNİ SONRADAN FARKETTİĞİM HARİKA ŞARKISI…

ÖNCE SÖZLERİ

(Madonna/Stuart Price) – reprise de Madonna

I don’t wanna hear, I don’t wanna know
Please don’t say you’re sorry.
I’ve heard it all before and I can take care of myself.
I don’t wanna hear, I don’t wanna know
Please don’t say “forgive me”.
I’ve seen it all before and I can’t take it anymore.

You’re not half the girl you think you are.
Save your words because you’ve gone too far.
I listened to your lies and all your stories.
You’re not half the girl you’d like to be.

I don’t wanna hear, I don’t wanna know
Please don’t say you’re sorry.
I’ve heard it all before and I can take care of myself.
I don’t wanna hear, I don’t wanna know
Please don’t say “forgive me”.
I’ve seen it all before and I can’t take it anymore.

Don’t explain yourself ’cause talk is cheap.
There’s more important things than hearing you speak.
You stayed because I made it so convenient.
Don’t explain yourself, you’ll never see, I don’t wanna hear.

I don’t wanna hear, I don’t wanna know
Please don’t say “forgive me”.
I’ve seen it all before and I can’t take it anymore, I don’t wanna hear.

İYİ HAFTALAR

PG

Bir Cevap Yazın

