ISTANBUL GANIMETLERI BATH AND BODY WORKS

BathBody Works Logo

Bir kaç günlüğüne İstanbul kaçamağı yaptım. hava güzeldi baya bir gezdim. Aysucuk beni evinde misafir etti baya keyifli bir hafta oldu benim için.

Ayrıca gittiğimde hani Atina da ziyaret ettiğim bir canım arkadaşım daha varDı Christiana onuda gördüm oda İstanbuldaydı.
istanbul tüyolarından bir yeni bir markadan bahsedicem

İSTINYE PARK’TA BULABİLİRSİNİZ. AYRICA BAĞDAT CADDESİNDE DE VAR.
BATH AND BODY WORKS 🙂

SAM_6853

BODY SHOP BYE BYE BATH AND BODY WORKS HOŞGELDİN DİYEBİLİRİZ….

Çünkü bana body shop ürünleri biraz daha yağlı ve yoğun geliyor. Açıkcası bu markanın en yakın zamanda İZMİR’DE AÇILMASI DİLEĞİYLE DİYORUM.

GERÇİ H&M GİBİ AÇILMASINI BEKLERSEK ÇOOOOOOOOOOOOK BEKLERİZ GİBİ.

TEYZOŞDA İSTANBUL’DAYDI kendiside kampanyalardan faydalanmış.

AMA BENİM FOVORİM Mİ SEA ISLAND COTTON…

SABUN KOKUYOR YAZIN PARFÜMLERİM KALSIN BOŞU BOŞUNA BUNU KULLANMAK YERİNE BODY SPLASH KULLANAYIM DERSENİZ..

İŞTE YENİ BİR ÜRÜN SİZE KREMİ , BODY SCURB , BODY FRAGRANCE HARİKA

Series of Sea ISLAND COTTAN

pBBW1-9631987v275

torbalarının sevimliliği de harika

SAM_6868

ciltte yağlanma yaptığı için ben duş jeli yerine body scrub daha çok seviyorum.

SAM_6866

SAM_6863

2 favorim

CARRIED AWAY

SAM_6859

YAZIN CANTALARIN VAZGECILMEZLERI
SAM_6854

SAM_6814

SAM_6816

SAM_6815

ARAYI COK ACTIM AMA AZ KALDI DUZENE GIRICEZ///

LOVE YOU ALL

PG

ENGLISH |

HELLO EVERBODY……… I HAD A VOCATION LAST WEEK.I VISTED MY FRIEND AYSU IN ISTANBUL.THIS TIME I WAS REALLY LUCKY.BECOUSE I SAW CHIRISTIANA IN ISTANBUL.

AT THE BEGININING OF MY VOCATION THE WEATHER IS VERY WINDY . BUT AFTER 2 DAYS , IT WAS GETTING GOOD.

I DISCOVERED A NEW BRAND IN ISTANBUL . THE NAME OF THE NEW BRAND WAS BATH AND BODY WORKS. THE PRODUCTS IS PERFECT AND BETTER THAN BODY SHOP.

MY FAVORITE ONE IS SEA ISLAND COTTON. FRAGRANCE SMELLS LIKE A SOAP AND FRESH.

THE SECOND ONE IS CARRIED AWAY..

I LIKE D ALL OF THEM

LOVE YOU ALL

PG

Bir Cevap Yazın

