Uzun bir aradan sonra

Tembellikten mi bilmem. Bu aralar blog yazmakta çok yavaşladım.Aslında yazacak çok konu var.Bir türlü yazamıyorum. Blog işi sorumluluk işi ama hayatımda bazı seylerin değişmesi çok zor oluyor.

Hayatımda büyük degisiklikler olduğu için şimdilik koordine etme planımda sorunum var.

Ama söz verdim kendime….Mart Nisan ayları gevşer gönül yayları seklinde….. Bahar yorgunluğu var bahanesi ile yavaşlamak yok artık hızlanma zamanı…

Dolu dizgin geliyorum…..hersey iyi olucak.şimdilik hersey yolunda…

Gecen hafta iZmir 100.yıl olgunlastirmanin defilesi vardı.

Çok güzel tasarımlar vardı….

Benim favorim 2. Oldu.Çok güzel tasarimlar vardı…..

Sizi defile ile baş başa bırakıyorum…..

Ben ne mi giydim…foto çekmedim çok üzgünüm annemle. Var o fotografa rutus yaparsam harika olucak….

Sevgi ile kalın…

Ben yeni başlangıçların yollarindayim….,

ENG:Nowadays I am trealy really lazy… I had a chance to saw fashion show in İZMİR.

THE SUBJECT OF THE FASHION SHOW IS DIGITAL MESUREMENTS…

SAM_5826

page14

page13

page19

SAM_5942

SAM_5921
SAM_5919
SAM_5920
SAM_5917 - Kopya

SAM_5917 - Kopya

SAM_5893

my favorite ONE….
SAM_5898

SAM_5889
SAM_5878
SAM_5888,

SAM_5876
SAM_5846

SAM_5874
SAM_5837
SAM_5845

One response to “Uzun bir aradan sonra

  1. bu bahar senin baharın.yenilenmenin,taze başlangıçlarının ve bir dolu mutluluklarının baharı senin için.yolun hep böyle açık,aydınlık olsun….

Bir Cevap Yazın

