ATHENS WITH CHIRSTIANA

ATINA YOLCUSU KALMASIN : )

Geçen haftasonu Atinadaydım . Portekiz seyahatinden tanıştığım Chiristiana’yı ziyarete gittim. Seyahat ile ilgili notlarıma önce tatlılarla başlıyorum. Pastane ürünlerinleri kruvasanlar , tatlılar , kurabiyeler Harikayadı. Sevgili kardeşimin tavsiyesiydi.

Çok anlatmaya gerek yok sanırım işte fotolar 🙂

Yolculuk başlarken ; (Adnan Menderes Airport )

Yolculuk başlarken ;

IMG_4598

First Snack in Athens 🙂
yummy yummy 🙂

IMG_4616

IMG_4614

PATISERRIE 🙂
IMG_4657

IMG_4658

ARE YOU HUNGRY ?

IMG_4659

IMG_4664

IMG_4661

IMG_4663

IMG_4660

IMG_4847

bu kadar yeter sanırım yeterince canınız istemiştir fazla abartmıyorum

Sevgiler

PG

ENG:

I was in athens last weekend. I visited my friend Chirstiana that I met her Portugal Roundtrip.It was amazing for me . Everything was Perfect. I posted photos sorry for everybody , Becouse everything was delicisous 🙂

love you all,

PG

4 responses to “ATHENS WITH CHIRSTIANA

  1. sokaktan geçen biri

    sanırım gastronomi ağırlıklı olmuş seyahat 🙂

  2. ben gastronomiden başladım anlatmaya 🙂

  3. Canım nasıl çekti bir bilsem kuzum şöyle öküz gibi yiyesim var hepsini ahahah .)

Bir Cevap Yazın

