GIFTS&FILMS&BOOK ADVICE

Bu aralar tembelliğim üstümde aslında ne zamandır yazmak istiyordum .

Sherlock holmes filmi vizyona girdi ama ben bir türlü yazamadım .

Oyuncuklar ve kurgusu harikaydı. Eleştirmenleri bilmem ben bayıldım . Öyle sevdim ki şimdi kitaplarını okumaya başlayacağım .


ENG : In the begınıng of the 2012 I felt my self trıed. I am lazy.

Sherlock Holmes film featured. Maybe I was late. The screen was finished . But I advice you to buy dvd of Sherlock Holmes.The film,scenario , actirists were perfect.


2012 yılı bana güzel geldi başlamadan hediyeler ile karşıladı diyelim.

Mekanist diye bir web sitesi vardı orda yorum yapan her 50. Yorumcuya 50 tl lik D&R çeki kazanıyorsunuz.

Ben de kuzenime internette rest. Telefonu ararken buldum siteyi . Eeeeee yorum yapıyım bari elim kırılmayacak ya dedim. Aklımın ucunda değildi.zaten hep öyle olur neyi unutsanız size hediye gibi gelir. Sonra ne mi oldu ? Bir baktım mail.
O kadar sevindim ki hemen gidip dvd aldım . Peki hangi filmleri aldım dersiniz.

ENG: I AM REALLY LUCKY ON 2012. I MADE comment on a website. And ı am the winner of gift card of book and dvd store.

What did I do? I bought a AUDREY HEPBURN DVD COLLECTION. I AM REALLY HAPPY. BECOUSE MY FAVORITE FILM WAS BREAKFAST AT TIFFANY .

THE 60’S & 70’S trends will come back again.You can find a lot of clothes, mixtures and elegance of the fashion.

Tabikide

AUDREY HEPBURN serisini….60- 70 lerin modası geliyor.kesinlikle bu kadından öğrenilecek bir şeyler var.filmleri moda Şöleni kızlar bence kız kıza bir aktivite yapılabilir.

Tiffany’de kahvaltı filmindeki siyah elbiseyi de diktirmeyi planlıyorum.

İnci kolyeyi’de yaparız artık.

Bu hafta 1 kitap önerip bir de kitap önermiyorum. Sakın çok satanlar yeni çıkanlar gafletine düşüp

2 minare arası aşkı almayın popcorn filmleri gibi balon bir kitap olmuş.kitabı okuyorsunuz bitiyor ve düşündüğünüzde elinize pek bir şey kalmıyor.

ENG: I don’t like this book. the name was ‘2 minare arası aşk’. the story of love . ıt is very boring.

Öneriyorum


Audrey Hepburn – Zerafet

Öğrenilecek çok şey var. Tabikide feminen bir kitap

ENG: I advice this book It is life story of AUDREY HEPBURN

Bu sene bütün yıl okuyacağınız bir kitap desem size yok artık diyeceksiniz.her ya 4-5 sayfa sadece.

Mutluluk projesi kitabı : Bugün bu bloğu yazıyorsam sebebi Mutluluk projesi kitabıdır.

Tabi kitabı dünyalar kadar sevdiğim kardeşim begüm’ünde hediye etmesinin bir anlamı var.

Zor günler geçirdiğim bir yıldı 2011 bir süpriz ile gelmişti. Begüm kitap kurdudur.

Kitap okurken dersiniz ki ne alsam acaba ? Hemen Begüm’e sorun o size söylesin.

Hayatta çok az seçimimi başkalarına bırakırım ama kitap konusunda hep begüme güvenirim.

Canım kardeşim iyi ki varsın .

ENG: THIS IS MY FAVORITE BOOK . THE BOOK WAS NEWYORK BEST SELLER. BOOK NAME IS ”THE HAPPINESS PROJECT ” – Gretchen Rubin.

EVERY MONTH YOU READ 4-5 PAGE. IT IS PERFECT . MY SISTER IS MY BEST FRIEND IN THE WORLD. LAST YEAR I FELT BAD AND I AM SAD ALL THE TIME. I AM WORRIED ABOUT MY SELF, MYLIFE. I ALWAYS THINK NEGATIVE THINGS.

SHE BOUGTH ME THE HAPPINESS PROJECT BOOK. MY BLOG STARTING POINT IS MY SISTER. I READ THIS BOOK AND I STARTED TO WRITE MY BLOG.

LOVE YOU BEGUM I AM REALLY HAPPY BECOUSE YOU ARE MY LUCK IN MY LIFE.

LOVE YOU ALL

PG

Bir Cevap Yazın

