NAZAR KÖY

Nazar boncuğu nasıl yapılır? Nerde yapılır diyorsanız. izmir’ e en yakınyerde Kemalpaşa nazar köye uğrayın derim.

Herkes sever nazar boncuklarını Fazla söze gerek yok gerisi Nazar köy fotoları

EN : HOW IS EVIL EYE MADE ? WHERE CAN YOU FIND ? IT IS SO NEAR TO IZMIR IN KEMALPAŞA . THE VILLAGE NAME IS NAZAR KÖY MEANS: EVIL EYE VILLAGE. ALL THE PEOPLE IN THE VILLAGE , THEY PRODUCE AND SELL EVIL EYE.
THEY ARE PERFECT. IF YOU COME TO IZMIR . VISIT NAZAR KÖY/ EVIL EYE VILLAGE.

PHOTOS………

EVIL EYE

SAM_4140

SAM_4145

SAM_4154

SAM_4155

SAM_4159

SAM_4176

SAM_4164

SAM_4161

SAM_4181

SAM_4166

MAGNETS 🙂

SAM_4172

6 responses to “NAZAR KÖY

  1. Ay ben hiç gitmedim en yakın zamanda gitmem lazım 🙂

    begumyagci.blogspot.com

  2. gidilmez mi ya buralara şekerim… harika bir yer yapalım programı gidelim hep beraber…

  3. ben gittim,gerçekten çok güzel bir yer özellikle satış yerlerini çok beğenmiştim…
    en kısa zamanda tekrar gidilebilir,yılbaşı hediyeleri için değişik bir alternatif bence…

Bir Cevap Yazın

