JEFFREY CAMPBELL SHOES

BU AYAKKABILARI SENEYE HER YERDE GÖRECEĞİZ. MALESEF . NERESİ ESTETİK VE GÜZEL BİLMİYORUM .
BENCE ÇOK ESTETİK DEĞİL.

KAÇAK KAT ÇIKMAK GİBİ BİR ŞEY BU. HİÇ SEVDİĞİMİ SÖYLEYEMEM.

TAKUNYANIN AYAKKBI HALİ GİBİ GELİYOR BANA.BELKİ SİZ SEVERSİNİZ AMA BANA GİTMİYOR O KESİN.

jeffrey-campbell-everest-san-francisco-boot-red - Kopya

jeffrey+campbell+lita+colors - Kopya

jeffrey-campbell-shoes

Jeffrey-Campbell-shoes-Lita-Multi-Glitter-010604

EN : WE WILL SEE THESE SHOES THIS YEAR. BUT I DON’T LIKE A LOT. BECOUSE IT DOESN’T LOOK SMART.IT’S IRRITATE ME.

DO YOU LIKE IT MAYBE. BUT I DON’T

THESE SHOES DESIGNERS IS JEFFERY CAMPBELL.YOU CAN FIND BOOTIES ON GO JANE

LOVE YOU ALL

PG

8 responses to “JEFFREY CAMPBELL SHOES

  1. kaçak kata çok güldümmm:) parıltıyı beğeniyorum sadece ama çok katılıyorum kaba bi duruşu var ki ben çok kalın olan dolgu topukları zaten sevmem ben … haklısın yani:)

    begumyagci.blogspot.com

  2. bence bu sene kactıysak seneyede kacabılırız bunu yapabılırz :)))
    ne güzel ince topuklular war demi ama 🙂

    begumyagci.blogspot.coım

    • valla uzak kalırmıyız bilmiyorum… ben UGG ları da sevmiyorum ama herkesin ayağında…İZMİR gibi yerde olması bana anlamsız geliyor..
      KAÇ KAÇ nereye kadar…
      bize moda 1 sene sonra geliyor. Onlar başladı giyemeye.

  3. Bana da kirece batırılmış ayak gibi geliyor ve kendime yakıştıramıyorum ama özellikle o simli olanları bir kaç kişide çok beğendim, aslında fena de değil mi ne? hay ben bu modanın…

  4. bu ayakkabılar tam benlik 🙂 boyum kısa olduğu için…

    • az bekle canım seneye her yerde görücez…. bunlar bana zeki müren’i hatırlatıyor.. benim de boyum kısa ama hayatta bu kadar yüksek giyemem … en sevdiğim ayyakabılarımın babet olmasınında etkisi var tabi..

Bir Cevap Yazın

