I SUGGEST …

MAKYAJ TEMİZLİĞİ İÇİN LANCOME 200ML – 50 -60 TL ARASI

MAKE REMOVER

LANCOME TEMİZLEME SÜTÜ

Tonik olarak clinique lotion 400ML – 80 TL
CLINIUQUE – LOTION NUMBER 2

clinique lotion

TEMİZLEME JELİ 200ML- 57 TL
LIQUID SOAP

CLINUQUE

EYE CREAM
GÖZ ÇEVRESİ KREMİM – ALL ABOUT EYES – 99TL

ALL ABOUT EYES

ANCAK AŞAĞIDAKİ PAKET TEKIN ACARDA KAMPANYADA

GÖZ ÇEVRESİ KREMİ FİYATINA

1 KÜÇÜK BOY RİMEL
1 KÜÇÜK BOY GÖZ ALTI MORLUKLARI İÇİN KREM
1 NORMAL BOY ALL ABOUT EYES
1 KÜÇÜK MAKYAJ ÇANTASI

SADECE 99TL

THIS IS MY NEW SHOPPING FROM TEKIN ACAR 40 EUR.

SAM_4388

2 responses to “I SUGGEST …

  1. merhaba. blogunu yeni kesfettim. harika urunler bunlar. ben de Clinique kullaniyorum. ozellikle goz kreminden cok memnunum. Cupcake tadinda bir gun diliyorum!

  2. göz kremini 29 yaşına az kalmış bir insan olarak yeni başladım . kullanmaya…ama bende çok memnunum

Bir Cevap Yazın

