H&M WISHLIST

YILBAŞI GELİYOR ŞİMDİLİK AKLIMDA BUNLAR VAR.İSTANBUL’A GİDEN OLSADA ALSADA GELSE DURMUNDAYIM.

THIS IS MY H&M WISHLIST ;

WEB SİTESİ İÇİN H&M

NUMBER ONE

hmprod

NUMBER TWO

hmprod (4)

NUMBER THREE
hmprod (7)

NUMBER FOUR :

hmprod (2)

NUMBER FIVE
hmprod (3)

NUMBER SIX

hmprod (1)

NUMBER SEVEN

hmprod (8)

LOVE YOU ALL

PG

10 responses to “H&M WISHLIST

  1. Hepsi çok zevkli seçilmiş de şu kimonoyu ya da farklı bi rengi miydi acaba denedim ben. Üstümde o kadar güzel durmadı.Yakından bakınca dikişleri oldukça basit görünüyor. Saten dikiş hatasını kaldırmaz biliyosun. Kolyeye ayrıca bayıldım. Kesene bereket mi diycem ne diycem bilemedim:)

    • canımsın ya.. kimono çok tatlı ama dediğin gibi yakından görmek lazım…kolye çok şık değil mi ben çok severim böyle kolyeleri…keseme bereket bir de kardeşim istanbul’a gidecek ona kaldık artık..

  2. Aynı listeyi bende yaptım geçen gün, Noel Baba’ya mektup bölümünde bulabilirsin canım….1. resimdeki kimono’nun elbisenini çok beğenmiştim bende mankenin üzerinde, geçen gün almaya gittiğimde kendi üzerimde hiç beğenmedim malesef model çok kötüydü…Bloğumdan bakabilirsin…İnsallah bu mütevazi istediklerine en kısa zamanda kavuşursun canım;)

  3. şu topshop kimonosuna bayılıyorum

  4. yorumları okudum tatlım, kimono gerçekten yakından bakınca kötü. Bu sebepten dolayı ben internetten kıyafet almaya karşıyım. üzerinde denemeden almak, ya da yakından görmeden almak olmaz bence… kolyeye ve küpelere bayıldım. ceket te çok hoş ama ankara cepa h&m de bu ceketi göremedim ben :((

    • ŞEKERİM MALESEF H&M İNTERNETTEN SATIŞ YAPMIYOR. İZMİRDE PAZARLARDA H&M VE ZARA SATILMASI AYRI BİR KOMİKLİK. BEN WEB SİTESİNDEN BEĞENDİM.H&M DE ZARA GİBİ GELİYOR SATILIYOR VE BİTİYOR SONRA ARAKİ BULASIN…

  5. kolye favorim,begüm hazır istanbuldayken sipariş mi versek
    acaba 😉

  6. vakti olunca gidecek bakalım bulursa süper olur..

Bir Cevap Yazın

