PENTI ALWAYS BLACK

MERHABA,

GEÇEN HAFTA KUZENİMLE PENTİNİN ÖNÜNDEN GEÇERKEN FARKETTİM KESİNLİKLE ÇOK GÜZEL BİR KOLLEKSİYON OLMUŞ. ÜLKEMİN EN SEVDİĞİM TARAFI BU ASLINDA BİR ŞEYİ İYİ YAPMAK İSTERSEK ÇOK BAŞARILI OLUP EN İYİSİ OLABİLİYORUZ.

PENTİ BUNA İYİ ÖRNEK KENDİNİ İNANILMAZ GELİŞTİRDİ.

İŞTE ALWAYS BLACK SERİSİ YENİ ÇORAPLAR….

BÖYLE ÇORAPLARI DÜZ ELBİSELER İLE GİYMENİZ TAVSİYE OLUNUR.

Penti için tık tık internetten alabilirsiniz…

TIK TIK

ENG:

WHEN I PASSED THE PENTI SHOP. I REALIZED THAT THEY HAVE NEW COLLECTION . THE NEW COLLECTION NAME IS ” ALWAYS BLACK” PENTI IS TIGHT BRAND IN TURKEY. THEPRICE IS BETWEEN 3- 8 EUR.

THE COLELCTION IS GOOD . AND USE THIS TYPE OF TIGHTS WITH UNIFORM OR SIMPLE DRESS.

IF YOU WANT TO SEE THE OTHER COLLECTION PLS CLICK CLICK

Number 1

634569477180394143

BUNU ALDIM HARİKA NORMALDE 2 BEDEN GİYORUM 1 BEDEN BÜYÜK ALDIM KAÇMASIN DİYE AMA BU BEDEN İÇİN KENDİ BEDENİZİ ALIN DAHA GÜZEL OLUYOR.

I BOUGHT TAHT ONE . MY SIZE IS M OR NUMBER . I ALWAYS BUY ONE MORE BIGGER SIZE THAN MY SIZE.

NUMBER 2

634539222522187500 (1)

NUMBER 3

634522252656462891

NUMBER 4

634557457268264297

10 responses to “PENTI ALWAYS BLACK

  1. Evet kesinlikle çok güzel. Ben de 2 numarayı beğendim. Normalde eğer acil ihtityacım yoksa asla çorapçıya uğramam. İşte böyle biri vesile olacak:)

    • Şekerim numaran neyse onu al çünkü bunların yan tarafı koton , hemen kaçmıyor… ben normalde böyle çorapları dayansın diye bir beden büyük alırım ama bu model için gerekmiyor…

      sevgiler ,

      pg

  2. hastsaıyız pentinin ama 🙂

    begumyagci.blogspot.com

  3. evet ya harika bir seri olmuş….çizimleri var kim yapıyorsa artık…

  4. güzelmiş yaa!
    number4 is my favourite one!
    sevgiler

  5. 2 numarayı beğendim ben en çok,mutlaka almalıyım 🙂

  6. 1.ye bayıldım! 🙂 güle güle kullan..

  7. 4 numara super ,kesinlikle en kısa zamanda Penti’ye ziyarette bulunmam lazim !tesekkurler!

Bir Cevap Yazın

