OUTFIT OF SHORT FILM FESTIVAL

KISA FİLM FESTIVALI HARİKAYDI

MOKHTAR VE ALI ATA BAK ÇOK HOŞUMUZA GİTTİ ZATEN ÖDÜLDE ALDI. İNTERNETTENDE YAYINLANACAK. SALON HINCA HIÇ DOLUYDU.

KEYİFLİ BİR AKTİVİTE OLDU BENİM İÇİN.

HMMMM PEKİ PAZAR GÜNÜ NE GİYDİM ? HAVA GÜZELDİ MONT GİYMEDİM. İZMİR’İN HAVASI HEP Mİ GÜZEL OLUR.
———————————————————————————————————-

INT. SHORT FILM FESTIVAL WAS PERCFECT. MY FAVORITE FILMS WERE MOKHTAR, A.B.C.BOTH OF THEM HAS A GOLDEN CAT AWARDS.THE SALOON IS VERY CROWDED.

I LIKE THIS AKTIVITY .

HMMMMMMMMMM WHAT DID I WEAR INT SHORT FILM FESTIVAL? THE WHEATHER WAS GOOD . I DIDN’T USE COATS.

page7

lookbook1

page2

YÜZÜK ANNEMİN HEDİYESİ
RING IS MY MUMMY’S GIFT
SAM_3886

AFİŞİN ÖNÜNDEDE FOTO ÇEKMEMEK OLMAZ.
PHOTO IN FRONT OF BILLBOARD.
SAM_3948

SAM_3951

SAM_3961

ALSANCAK DAHA SÜSLENMEYE BAŞLAMADI AMA VAKKO SÜSLEMİŞ HEMEN FOTO ÇEKTİM.. IŞIKLAR YANSIN YILBAŞI SÜSLERİ ZAMANI .

ALSANCAK IS START TO PUT THE LIGHTS ON EVERY WHERE. BUT THE VAKKO IS READY. VAKKO IS READY FOR NEW YEAR.
SAM_3904

SAM_3902

RABUŞUM ÇOK SEVER ONUN İÇİNDE YILBAŞI SÜSÜ YAZISI YAZICAM
FOTOLAR İÇİN CANIM KARDEŞİME MUSTY’ME SEVGİLER.
———————————————————————————————————–

ENGLISH :
I WILL WRITE A POST ABOUT THE NEW YEAR ORNAMENTS GIFT FOR COUSIN RABUŞ.
THANK YOU FOR PHOTOS MUSTY AN MY SWEET SISTER.

BOOTS :GO JANE
BAGS : MANGO
SCARF AND RING : BAZAAR 3 LÜ YÜZKLERE BAYILIYORUM.
JEAN: MAVI JEANS
JACKET : M U D O

VALLA BENDE TAKINTIDIR BİR KOTU ÇOK SEVERİM O BENİ BIRAKANA KADAR YENİSİNE BAKMAM.
BU KOTDA ÇOK RAHAT GERÇİ BABAMIN BU KOTA YORUMU : KIZIM SANA PARA VERİYİMDE KENDİNE EYNİ KOT AL DİYOR HER GÖRDÜĞÜNDE.

CANIM BABAM ÇOK SEVİYORUM ONU…

HADİ ÇARŞAMBA KOMBİNDE BİTTİ.

BU HAFTA ÇOK ÇALIŞTIM HERGÜNE 1 POST TIKLAYIN YORUMLARINIZ BEKLİYORUM…

LOEV YOU ALL I AM WAITING YOUR COMMENTS

KISS KISS

PG

3 responses to “OUTFIT OF SHORT FILM FESTIVAL

  1. favorim yüzüğün!!!
    yılbaşını heyecanla bekliyorum;)

  2. bende bayılıorum bu yüzüğe……….

  3. bu senenin en sevdiğim şeylerinden biri yüzükler kumaş ve 3 lü yüzükler.

Bir Cevap Yazın

