H&M VERSACE

hmprod

EVET TÜM İSTANBUL ÇALKALANIYOR.H&M VERSACE KOLEKSİYONU İLE.

RENKLERİ ÇOK SEVMEME RAĞMEN ÇOK ŞIKIR ŞIKIR BİRAZ FAZLA GELİYOR BANA.

BEN PEMBE ELBİSEYİ BEĞENDİM

ZEVKLER KİŞİYE GÖRE DEĞİŞİR AKLINDA OLAN İZMİREDEN İSTANBUL’A SEYAHAT EDENLER.

İSTİNYE PARK H&M ‘ E UĞRAYIN

web tek tıklamak için H&M VERSACE
VERSACE NORMAL’DE BANA ÇOK İDDALI VE FAZLA MARKASINI BELLİ EDEN BİR MARKA.ORTAOKUL’DA ERKEKLER SAĞ TARAFI KOCAMAN VERSACE YAZAN GÖMLEKLER GİYERDİ O ZAMANDA SEVMEZDİM. SANIRIM PEK BANA GÖRE DEĞİL.

AMA PEMBE , KIRMIZI VE MOR ELBİSE ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOK BAŞARILI.

NELER VARMIŞ NELER

hmprod (9)

hmprod (8)

hmprod (7)

SEVDİĞİM PARÇA 1

number 1 that I like

hmprod (6)

NUMBER 2 THAT I LIKE
hmprod (5)

HERKESİN FAVORİSİ AMA BENİ ÇOK SARMADI
hmprod (4)

hmprod (3)

JENIFER LOPEZ’IN BİR ELBİSENİN RENKLERİNE BENZİYOR BU DA HOŞ AMA BANA FAZLA MAVİ GELDİ.

thıs color is recognize me jenifer lopez dresses from the red carpet.

hmprod (2)
hmprod (20)

hmprod (18)

hmprod (15)

ZIMBA SEVENLERE

hmprod (10)

FAVORİM

hmprod (1)

AKSESUARDAN BUNU SEVDİM

I LIKE THIS RING

hmprod (19)

EN

VERSACE COLLECTION FOR H&M . EVERYBODY TALKING ABOUT THIS COLLECTION on the blogs.

Although the collection has TOO MUCH COLORS MAKES ME ME GLITTER GLITTER AND GLITTER.I DON’T LIKE TOO MUCH colors .

I LIKE PINK dresses. But all the collection is not good for me .

VISIT ISTINYE PARK H & M or the other countrıes h&m shops to see all collection.

MY FAVORITES ARE PINK, RED AND PURPLE DRESSES.

Do you like it just discover from the web.

CLICK CLIKC H&M VERSACE

2 responses to “H&M VERSACE

  1. Siyah sade elbise güzelmiş, onu görmemiştim daha önce bak, görsem giderdim :)))

    denizsaatcioglu.blogspot.com

Bir Cevap Yazın

