ASOS / ASOS / ASOS

Bu sene bu parlak renkler moda . Ben bu gri olanı tercih ettim. Bir de baktım yüzüklerde indirim var. Bir de onu aldım.

Hepsi sadece 27 eur. O sırada özel bir indirim vardı. Şimdi biraz daha pahalı 🙂

This year, these bright colors, fashion, and I chose the gray one. I looked at rings there is a discount. I also bought it.

All just 27 Eur. That was special discounts. Now more expensive:)

LOAFER : 24 EUR

LOAFER MARS

P6

P2

RING : 3 EURO
P1

LOVE YOU ALL

2 responses to “ASOS / ASOS / ASOS

  1. Evet ya autum %20 indirm var şekerim kaçırma 🙂

Bir Cevap Yazın

