Kenar

EN SON :)

EN SON NETTEN NE ALDIM : PEMBE VE BEYAZ CONVERSE-TRENDYOL

EN SON NE YEMEKTEN KEYİF ALDIM : MUMMY’NIN YAPTIĞI SOSLU ÇITIR TAVUK KANATLARI

EN SON HANGİ FİLME GİTTİM: TAVSİYE ÜZERİNE BUCKET LIST İZLEDİM.TRANSFORMERS’A GİTMEYİ PLANLIYORUM.

EN SON KİME KIZDIM : KIZDIM GEÇTİ

EN SON NEYE SEVİNDİM : YENİ İŞ FİKİRLERİNE

EN SON NEREYİ KEŞFETTİM : BUARALAR KEŞİF YOK EVDEN ÇIKASIM YOK AMA BAYRAKLI TEPEKULE YEMEK YEMEK KEYİFLİYDİ MANZARA HARİKA

EN SON KİMLE KEYİFLİ BİR SOHET ETTİM : RABUŞUM & MUSTY & BEGÜM & BEN ( GÜZELYALI RECİSTE)

HANGİ KİTABI OKUYORUM : BU ARALAR YENI KİTAP ARAYIŞINDAYIM.

EN SON HANGİ İÇKİYİ İÇTİM : MARITINI ROSSO AMA MARTININ ŞAMPANYASINI ALICAM SANIRIM VE XUXU YURT DIŞINA BİRİ ÇIKSA DA XUXU ALSAK 😦

İYİ HAFTA SONLARI

PG 🙂

Bir Cevap Yazın

