babetim.gen.tr


En sevdiğim ayakkabı tabiki de babet.Bu konuda çok iyi anlaştığım bir insan daha var Meltem hanım. bu yazıyı okuduğunda yine onu baştan çıkaracak bir yazı olucak çünkü sadece babet satan bir site buldum.
kargo ücretsiz.

Aslında düz olan bir modeli alıp süslemeyi planlıyorum.

SİCİLYA’DA beraber en çok baktığımız ayakkabıydı sanırım.Babetler hem zarif hemde çok rahat ayakkabılar.

Kargo ücretsiz.Ayrıca o kadar çok çeşit var ki. İnsan tutamıyor kendini.

TIK TIK KAÇIRMAYIN

FOTOĞRAFLARI KOYUYORUM Kİ BİR AN ÖNCE SİZDE ALIN. AYAKKABIYI NASIL OLUCAK DİYE DÜŞÜNMEYİN. HEPSİNİ NUMARALARINA AYAKKABI KALIBINA GÖRE YAZMIŞLAR. CETVELİ ALIN VE BU RENKLERİ KAÇIRMAYIN.























One response to “babetim.gen.tr

  1. sanırım snoppyli olan beni çağırıyor…

Bir Cevap Yazın

