TATİL // İSTANBUL //TURKUAZOO :)

MERHABA İYİ HAFTALAR ,

GÜZEL BİR TATİL SONRASI YAZIYIM ARTIK DEDİM. Çok keyifli bir tatil oldu benim için. Neler mi yaptım ? az sonra…
İSTANBUL çok güzeldi. Bir izmirli olarak istanbulu çok bilmediğim için hep taksi ile gezerdim artık fikrimi değiştirdim. METRO , TRAMWAY, METROBÜS, OTOBÜS yolculuk hem hızlı hem programsız çok keyifliydi.Taksilerin araba içindeki davranışlarından ve kendinizi kamikazede de zannetmiyorsunuz.

BUGÜN TURKUAZ ZOO

TURKUAZOOO // AVRUPANIN 2 . BÜYÜK AKVARYUMU
BEN ULAŞIMI TAKSİMDEN 32 B OTOBÜS VE AKSARAYDA METROYA BİNİP SAĞLADIM.ÇOK KEYİFLİ OLDU.

HARİKAYDI BALIKLAR VE CASPER ( CASPER ORDAKİ EN SICAKKANLI VATOZ ) İNSANLARA O KADAR ALIŞMIŞ Kİ KİM CAMA ELİNİ VURSA POZ VERMEK İÇİN GELİYOR…

2 TANE DE LEOPAR DESENLİ VATOZ VARDI AMA BEN ONLARA LEO DİYORUM … AMA ONLAR BİRAZ COOL TAKILDILAR PEK YÜZ VERMEDİLER.

balıklar , korkunç pirahanalar ve köpek balıkları ama onlar çok hızlı olduğu için köpek balıklarını yakalayamadım 😦
AKLIMDA YOKTU AMA GÜLTAÇ VE BORA İSTANBUL’A GİTMEDEN FİKİR VERMİŞLERDİ. ÇOK İYİ OLDU.

TUKUAZOOO





Bir Cevap Yazın

