EN SON :)

EN SON NETTEN NE ALDIM : SHOETEK AYAKKABI

EN SON NE YEMEKTEN KEYİF ALDIM : KAPE Pİ ÇITIR MANTI ( RABUŞUM SAYESİNDE )

EN SON HANGİ FİLME GİTTİM:İNCİR REÇELİ ( NETTE İZLEDİM )

EN SON KİME KIZDIM : HİÇ KİMSEYE

EN SON NEYE SEVİNDİM : HERGÜN MUTLUYUM

EN SON NEREYİ KEŞFETTİM : LUNA / ALSANCAK’TA KOKTEYL YAPAN BİR YER OPUS’UN SOKAĞINDA

EN SON KİMLE KEYİFLİ BİR SOHET ETTİM : BODRUMDAN EMİNE GELDİ ÖZLEMİŞİM.( Meltem Hanım Ve Emine Ben )

HANGİ KİTABI OKUYORUM : AŞKIN GÖZ YAŞLARI

EN SON HANGİ İÇKİYİ İÇTİM : KAFE Pİ JACKSPAROW VE HITLER

HITLER FENAYDI SERT İÇKİ SEVENLERE DUYRULUR .

PG 🙂

2 responses to “EN SON :)

  1. seninle içilen her içki keyifli ama hitler gerçekten çok sertti =)

Bir Cevap Yazın

