LIGHT IN THE BOX // alışveriş geri bildirimi :)

GÜZEL HAFTALAR,

http://www.lightinthebox.com/2011-Style-Empire-Strapless-Floor-length-Chiffon-Over-Satin-Bridesmaid-Dress-FSL0851-_p118927.html

Light in the box  elbisem geldi. Benim aldığım siparişin fotoları akşam ekliyceğim. Bunun mor olanını sipariş verdim. Elbisenin kalitesi güzel çıktı. Ölçülerinizi verip diktirtebiliyorsunuz. 30 usd farkı var. Zaten siparişi 25  nisanda verdim 2 mayıs ta elime geçti.Dhl kargo ile geliyor. Ürünleri kaliteli. Bir daha ki siparişim sanırım SARAH JESSİCA PARKER’IN  elbisesi çok güzel . Bu sitenin iyi tarafı kırmızı halıda gördüğünüz kıyafetlerin hepsini diktirtebiliyorsunuz. Mezuniyet törenleri olanlara duyrulur.

Size 5 : 38 beden ile aynı  ama her mezuranın arkasında inch bazında ölçüm vardır sitede tarif ediyor . Sizde ordan hangi beden olduğunuzu bulabilirsiniz.Ben elbisenin boyunu kestirmedim ayakkabımın boyuna göre ayarlıyacağım .O yüzden uzun diktirip bur da kısaltmaya karar verdim. Akşam deneyip üzerimdeki fotoyu görebilirsiniz.

Akşam eve gidince fotoları da ekleyeceğim .CHOCOLATE bu yazıyı bekliyordun Sipariş ver harika çıktı . akşam nasıl sipariş veriliyor detaylı anlatıcam.

http://www.lightinthebox.com/Elastic-Woven-Satin-A-line-Tea-length-Cocktail-Dress-inspired-by-Sarah-Jessica-Parker-in-Sex-and-the-City–FSL0780-_p110592.html

Selamlar,

PG

15 responses to “LIGHT IN THE BOX // alışveriş geri bildirimi :)

  1. Harikasin Sen Yaa :)) Gerçekten çok sevindim Şimdi Bak 🙂 Bu arada Elbise de tadından yenmes ha 🙂 Diğer seciminde çok hoş “jessica Parker” modeli olan zevkine hayranim..:) Alışveriş detaylarınıda bizimle paylaş bakalım..o siteden almak istediğim çok şey var :)) tekrardan teşekkür ettim :):)) Hayırlı Olsun. ( ChoCoLaTe)

  2. merhaba ben de bu siteden alışveriş yapmak istiyorum mezuniyetim için ama güvenemiyorum denemeden falan azıcık büyük alıp burda üzerime göre daralttırsam mı 😦 değişim imkanı falan var mı? mailden cevap atarsanız sevinirim

    • handecim sana detaylı mail atıcam ama takip eden kişiler içinde yazıyorum. sana özel diktikleri için cuk oturuyor… Sen ölçümünü yap ona göre eğer standart bedene ölçüleri uyuyorsa onu yazarsın . yada farklı ise 30 usd fark alıp sana göre ayarlıyorlar… bence boyu hariç , her şeyi bedenine göre ayarlayabilirsin. hafta sonu senin için light in the box ile ilgil detaylı yazı yazıcam …foroğraflarıda eklerim…

  3. Merhaba;

    Acaba gümrükte sorun oldu mu 75 € üzerinde sorun oluyor genelde?

  4. merhaba ,
    ben 121 $ lık sipariş 49.93$ posta masrafı aldılar toplam faturam 173.63 $ verdim bugün ups ile gelip gümrüğe takılmış . Şimdi bana diyorki ups deki görevli gümrükçünüze yada bize çektirirseniz 150-200 tl gibi masraf alırız komik orada kalsın daha iyi. Kendim çekeyim gümrükten diyorum olur diyor ama gene bana damga vergisi, KDV si falan birşeyler ödeyecekmişim gene aynı hesaba geliyor eee 4 parça birşey sipariş vermiştim gümrükte patladı henüz ne yapacağıma karar veremedim ama sanırım bırakacağım. Fikri ve bilgisi olan var mı? Yurt dışı alışverişlerinin de böyle bir riski varmış anlaşıldı. Nalan

    • canımcım ,
      yurt dışı alışverişlerde değişen şu hazıran ayından itibaren 75 eur indi ve yılda kendi adına sadece 5 kere alışveriş yapıyorsun . bunu sebebi bildiğimiz belli başlı heryerde mağzası olan kozmetik mağzaları açtığı davayı kazadı. bu işlem strawbeey için açılmıştı.

      bence alışveriş ederken ya 100 usd yi geçme kargo dahil yada 75 eur avrupa birliğine tabi olduğumuz için 75 eur baz alınıyor. ben elbisemi aldığımda 150 eur ya kadar gümRüğe takılmıyordu.

      o yüzden yazılarımı takip ete artık tüm ayzıalrımda devletin 75 eur altına sınırlama getridiğini yazıyorum .

      unutmadan ayakakkabı alıcaksan asos tan al hem ucuz hem çok guzel aykkabılar ve kargo ucreti yok.

  5. Ben bu sıteden alısverıs yaptım 3500 euro toplam ortalama ama extra 450 euro vergı odedım kredı kartından almanyada oldugum halde europ ulkesı dahılınde olan bu alısverıs sıtesı nasıl oluyorda 450 euro kesıntı yapıyor anlam veremedım..neyse velhasıl sıparıslerı 2 haftadır beklıyorum daha Tık yok !
    mesaj attım emily denılen yetkılı arkadasa kendısı sıparısler yolda gelıcek takıp ıcın şu lınkı tıklayın vs dedı su ana kadar bu sıte hakkında olumsuz seyler okdugumdan ılk defa senden olumlu bı sey okuyunca ıcım ferahladı kısmen.bakalım gorucez guzelmı urunler degılmı.

    • GEÇMİŞ OLSUN AVRUPADA SINIRLAMA 150 EURO HALBUKİ HER SİPARİŞİ 150 EURO ŞEKLİNDE BÖLSEYDİN TAKILMAZDI….

      WEB SİTESİ İYİ İŞLİYOR… AMA BAZI GECE ELBİSESİNİ SEN SİPARİŞ VERİYROSUN SANA GÖRE YADA YENİ BENDEN KESİLİP DİKİLİYOR Kİ BU DA TAM 1 AY SÜRÜYOR…

  6. merhaba arkadaşlar ben siteyi ilk defa gördüm tereddütlerim var hemen kargo diyor ama kaç günde gelicek benim elime birde elbisenin fiyatı 23$ gümrüktü vergiydi kargoydu derken toplam bana ne kadar mal olucak yani? bilgi verirseniz çok sevinirim..

  7. KIZLAR BANA YARDIM EDIN YEGNIMIN 06.01.2014 DÜGÜNÜ VAR BEN YURT DISINDAYIM BEYENDIGIM ELBISENIN FIYATI 181DEN €123.74 düsmüs siparis vermedim!!!! versem nezaman elime ulasir bide bu miktarin üstüne cikarlarmi kargo felan diyip!!!!! paypala ödeme düsünüyorum kaziklanirim diye cok korkuyorum az para degil bide gec gelirse diye endiseleniyorum noglur kizlar yardim edin fikirlerinize ve tecrübelerinize ihtiyacim var esim gider paypali aliriz öderiz bide gelmezse napacaksin diyor ödemeyi paypala yapacagim kredi kartimiz yok bu yüzden PayPal,bide gününden önce gelmese ayvayi yerim tek yegnim ve öksüz YARDIMINIZI BEKLIYORUM !!!!!!!!!

  8. ya light in the box adlı site yani ürünü aldığınız sitenin güvenilirliği nedir? Bende mezuniyetim için bir şeyler almak istiyorum ama emin olamadık

  9. light ın the box tan alış veriş yaptım toplam tutar 36 dolar yapıyo gümrükte kalmaz dimi ama bide ödemeyi western union ödemeli yaptım.

Bir Cevap Yazın

