SHOETEK // TEK FİYATIN DAYANILMAZ HAFİFLİĞİ

Her kadın yüksek topuklu ayakkabılara bayılır…İtiraf ediyorum tüm gün üzerinde duramasamda yine de dayanabildiğim kadar dayanıyorum 🙂 Güzel bir haftasonundan sonra hemen sizin için bir site daha denedim. Belkide bir çoğunuz burdan alışveriş ediyorsunuz. İzmir yaşanması çok güzel bir şehir olsa da alternatifleri pek olmuyor. İnternetin en güzel tarafı dünyanın neresinde olursanız olun. Bir şeye ulaşmak   sadece bir kaç click.

Shoetek: Yani sitede tüm ayakkabılar tek fiyat, kargo ücreti ödüyorsunuz. 1 ayakkabıda 2 ayakkabıda  olsa  7,5 TL . Ama ayakkabılar o kadar uygun ki   modelleri görünce bayılıyorsunuz.

Hemen 2 tane sipariş verdim. Sanal kart kullanmasanız da  site güvenli çünkü sizi direk kendi bankanıza yönlendiriyor.Site de  kredi kart bilgilerinizi kayıt altında tutmuyor bankanıza yönlendiriyor. İçiniz rahat olsun 🙂

Bugün( 25.04.2011)  sipariş  verdim  04.05.2011 teslim alıcam yani siparişiniz 1 haftada teslim oluyor.

Sipariş ile ilgili sorununuz olduğunda , iade garantisi var numara değişikliği yapıyorlar ve ya  para  iadesi alabiliyorsunuz.

Ne mi aldım ? işte fotolar 🙂

ben bunları beğendim 🙂  pembe olanın topuğu : 12,5cm

http://www.shoetekfiyat.com/

Bir Cevap Yazın

