Sicilya Yemekleri İnsanları ve ada hayatı

Geçen yıl bu zamanlar kalbim pır pır atıyordu. Sicilya’ ya gideceğim için çok heycanlıydım. Çok keyifli ve güzel bir yolculuktu benim için. Hem şahane yemekler yedim hemde şahane insanlarla tanıştım . Çok keyifli oldu herşey benim için .Bugün CATANIA’YI anlatıcam size.  İlk oraya indiğimde demiştim buraya tekrar gelicem diye. Sanırım en yakın zamanda bir daha gidicem oraya. Catania’da ilk gün otelde kalkmıştık. yolculuk sonrası otel iyi gelmiş duşumuzu aldıktan sonra konuklarımızı beklemiştik. CATANIA’daki rotary klüplerindeki şahane insanlarla yemek yemiştik.

OTTOVIO ordaki tanıdığım şahane insanlardan biri kendine çiftçi der ama aslında şarap üreticisidir.

ARTURO: ordaki bütün gün bizle ilgilenen şahane insan. Aton karınca gibi her yere yetişir. Çok talı bir insandı.

Catania’daki  ailem. ilk gün otelden sonra ailemizi bizi almaya geldi . Giuseppe ve Mirella ve 2  küçük sevimli kızı olan aile  Carla ve Lucia’nın anne babası. İlk kaldığımız evdi ve ev 300 yıllık taş bir binaydı. Evin  bir katını bize vermişlerdi. Emine ile beraber kalıyorduk.

Mirella ordaki annem olmuştu. Çok tatlı bir insan ve şahane pastalar yapardı. Sabah kahvaltıda şahane limonlu kekler çilekli pastalar olurdur. Sabah Kahvaltıda tatlı şeyleri yemeyi sevdikleri için . Çocuklarda süte ve kek tarzı şeyler yiyorlar. . . Catania fotoları özledim orayı sanırım .

Catania’nın  Duomo  meydanındaki katedral . Meşhur Fil heykelin  ve kafelerin olduğu meydan 🙂 Catania -Cathedral’i orda şahane pastaneler var özellikle canalo yemeden ve expresso içmeden  gelmeyin 🙂

İşte meydanın akşam görünümü tabiki Fil katedrale doğru bakıyor işin komik tarafı tüm kafelerde öyle baktığı için  heykelin arkasına bakması komik oluyor.

meydandaki fil ve catania’daki kuklalar almadan gelmeyin her yerde yok 🙂

Bir Cevap Yazın

