SİCİLYA / GSE / BAHAR / HATIRLATTIKLARI / MELTEM HANIM

Selam Herkese,

izmirde bugün hava çok güzel baharın geldiği hissetmek iyi geliyor insana…
Size haftaya sicilya maceramı anltıcam. Biraz bilgi veriyim sonra fotoğraflı anlatıcam.  Bir ay  ROTARY’nin bursu ile GSE’ ( GROUP STUDY EXCHANGE )  programı ile 1 ay siclyadaydım. Geçen yıl   gitmiştim mayıs – haziran ayında. Gönül ister şu sayfaları italyanca ve ingilizce’de yazmak ama vakit ayırmak lazım ……
Bu programın amacı  ülkeni tanıtıp , işinle ilgili kontaklarla tanışıp uzmanlığınla ilgili kişlerle tanışmak. Benim seçildiğim yıl sicilya’ya gittik. Sicilya harika bir yer ve sanırım kalbimin bir parçası orda kaldı.Sanki 2 . memleketim. Tüm adayı baştan başa gezdim. Adada ayak basmadığımız yer kalmadı .
Fotoğraflar ve detaylar haftaya 😦
GSE TAKIMI 5 KİŞİDEN OLUŞUYOR. bir takım lideri rotaryen oluyor . Takım üyeleri 25 yaşından büyük  mesleğinde 2 yıl deneyimi olan ve çalışan .İngilizce  ve ya gideceği ülkenin dilini iyi konuşabiliyor olması lazım ..
Ben herhalde en şanslı gruplardan biriyim çünkü harika bir insan takım liderimdi …. kendisi sadece
takım liderim değil artık arkadaşım , ablam herşeyim sanırım… özlenen bir dost gibi oldu. Ayda bir işlerimizin yoğunluğuna göre buluşuyoruz. İnanılmaz pozitif enerjisi vardır.Hani ilerde olmak istediğiniz size en yakın kişi kim deseler sanırm MELTEM hanım ….
Gelelim takım liderimizi tanıtmaya  gülümsemesinden de belli zaten  enerjisi anlatmaya gerek yok 🙂
MELTEM SERDAROĞLU ;
Bu  yolcuğun bana kattığı 3 dosttan biri . Meltem hanım Bence gelmiş geçmiş en iyi akadamiysen . PROF. Meltem hanım EGE UNİVERTESİ  Gıda mühendisliği bölüm BAŞKANI. Akademik detayları alttadır. Belkide onu tanıyan çok öğrencisi vardır ama ben başka bir Meltem hanımla yola çıktım …
Akademik kariyerini birazcık yazıyorum bu % 10 bile değil ;
Gıda Mühendisliği Bölüm Başkanı ,2006 – 2009
Gıda Mühendisliği Bölüm Başkanı ,2006 – 2009
Bilimsel Projeler Koordinatörlüğü Alt Komisyon Üyesi ,2002 – 2006
Bölüm Başkan Yardımcısı ,1995 – 1997
Et Teknolojisi Bilim Dalı Başkanı ,1995- Devam ediyor
Kalbi , insanlığı , sevecenliği ve motivasyonu ve desteği ile her zaman yanımızda olan aradaki yaş farkını hiç hissetmediğimiz  bir insan .
bahar geliyor yine mayıs yaklaştıkça hatırlıyorum .Sicilya ‘da çok eğlendik. Az canımız sıkılısa da yorulsak da  çok keyifli bir şekilde tamamladık.Şimdi hep bunu hatırlıyorum . Pozitif insanın tam karşılığı diyebiliriz.Haftaya yayınlayağım fotoğraflarda daha iyi anlarsınız.
Bir Cevap Yazın

